Håll i hatten (vanten)







Idag har jag och Jill gått en långpromenad runt halva Varberg. Nääää nu ljög jag. Men nästan. Vi startade från Urbaths, gik ner till Johns Place runt Kusthotellet och hela Strandpromenaden och upp till stan. Sen gick vi in på Kvantum och handlade lite inför middagen och sen upp till Urbaths igen där Jill bor. Vid havet blåste det på rättså bra men det finns inget dåligt väder ju. Men en vind fick tag i min ena vante och försvann ner i plurret. Eller nja min lånade vante som jag snodde av T i morse oooops!

Sen åt vi ungsbakade grönsaker med kyckling och till det Tzatziki. Hur tror ni det smakade
efter den promenaden?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh Jillsan! a k a Mamma Jill!

2009-01-12 @ 23:11:58
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0