"Egentid" ihop

Efter lite god middag i huset var det dags att åka de tre milen hem till vår stuga. Men först behövde vi stanna och tanka. Jag passade då på att smita in och köpa lite godis en veckans nu och såklart något till T som jag vet stod där ute och sura ihop för att bensinpumpen inte vill fylla hela tanken med bensin. "Detta skulle aldrig hända i stan eller hur?" Dom subtionerar ut här på landet" E dom rädda för att besninen ska ta slut eller? Tror dom jag ska sticka med full tank ha?

Ja så han fick sig en liten trisslott så han lungade ner sig.





Väl hemma bland lite tända ljus mös vi var och en för sig.



Lyx! men jag märkte att någons ögon smygläste...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0