1500 kvm loppis...

fornasa_loppis.jpg

Bild lånad från någon som vart där

tänkte vi besöka idag. Vi sticker kl två när Sara slutat. Har läst lite på nätet om andra som varit där... mycket mycket skit och det tar lång tid att rota igenom allt... men det finns något för alla! Kanske inte så konstigt att det är mycket skräp om man ska fylla upp en sånn stor lokal. Vi får väl se om där är något för oss där.
Ska bli kul att åka iväg på nått idag. Nu ska jag städa ut stugan och diska och laga lite mat. Sen ska vi packa in allt i bilen och imorgon åker vi hem till Varberg igen. Imorgon lördag är det också storjakt vi får väl hoppas att det blir nått mer på flaket än loppisfynd. :D






Kommentarer
Postat av: T

hej om du ser detta så svara här...

om du vill kan jag komma och hämta dig lite tidigare och så behöver du inte stå med någon mat.

Håkans mamma och pappa hade gäster igår och fick massa mat över som dom tänkte köra hit vid ett tiden.

men de är hur du känner om du är klar för att bli hämtad och kan tänka dig att slippa laga mat.



puss

2009-01-30 @ 11:57:50
Postat av: Lina

Jag har lagat mat och jag är klar för att checka ut! Skulle ju vara duktig och ha maten klar redan kl 12 så den bara var att värma på... så det var ju synd då!



Tur man har blogg när mobilen inte funkar...



Så sätt dig i bilen och hämta oss nu... Ella sover middag så det passar fint med lunch nu när hon nanar.

Puss

2009-01-30 @ 12:12:10
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Petra Bloggar

vavava??? var ligger den???



KRAM PETRA

2009-01-31 @ 19:29:38
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Ida ♥

jaaaa.. jag tar gärna lite recept på matiga soppor som medför viktnedgång :)

2009-02-01 @ 20:31:51
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Lina

Hallå!! Jag har ju inget att läsa längre... När kommer du tillbaka??

2009-02-01 @ 22:17:06
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0