- känner mig lite kass

Japp igår slog huvudvärken till och frossan, jag hoppade in i duschen och somnade som ett barn inlindad i min morgonrock och filt i soffan redan halv nio. Känner mig lite halvfebrig idag men mår annars lika bra som vanligt. Skumt. Känndes som jag druckit förlite vatten efter en hel dag i solen. Ni vet hur jag menar, lite lite för länge på Sälarklippan ;)

Vakande iallafall tidigt och måste ut och hämta ved, vi missade det igår. Sådär kul att behöva hämta det en kall morgon. Sen är det någon som luktar kissblöja här också. Dax att ta tag i dagen.

Har lite bilder som ska upp idag också... kanske leker jag också modell, det händer ju inte varje dag. Men nu lite fruksot till efter tio. Malaou lider av samma åkomma som mig som jag för övrigt ärvt av min far, att inte komma ihåg namn. Hon är så rolig när hon ska presentera namn på gäster och personer... hihi släpar efter och glömmer och vänder på namnen. Man får skratta när man gör samma sak själv! :D


Hörs lite senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0