Snart åker vi...

I helgen flyttade vi hem till huset igen, och igår kom vattnet igång! Så nu har jag både vatten och avlopp igen i mitt hus! Så i lördags blev det storstädning av den lilla stugan vi har fått lov att bo i. Var helt slut efter att ha packat ner allting i kassar och fraktat hem det i omgångar. Sen dagen efter var det dag igen att börja städa, fast då vårat egna hus. Sen upp med alla påsar så allt hamnade på rätt ställe och sen skulel det packas til lresan som avgår på onsdag natt, den var inte lika jobbig ;) 
Efter allt tråkigt innegöra gick vi ut ihop med våra vänner som också har barn och vi åkte pulka. Men T skulle ju ha fram Snowboarden och testa. Men det gick riktigt bra för han i vår Skarebacke framför huset. Det blev några vänder upp och ner sen gick vi in istället och fikade. 
Sen fortsatte det med städning hela kvällen för vår del, var om mammas jobb och fick två lampor av henne nu när dom totalrenoverar hotellet. Superfina och en fick sin plats direkt i vardagsrummet. 
Känns superskönt att ha flyttat hem igen och nu kommer det säkert bli bättring på bloggande när jag faktiskt har mitt hus tillbaka :D Men först en liten resa till Spanien. 
Idag får ni njuta av min vita fejja! 
Just D glömde ju berätta om att vi hunnit med både Afterwork och Kalas i göteborg i helgen så idag får ni njuta av min vita och trötta fejja. ;)  

Kommentarer
Postat av: jenny

Älskar ditt hårspänne. Vart finner man ett sånt?=)

2010-04-01 @ 21:18:03
URL: http://peachpenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0