Huvudstaden nästa

Imorgon åker vi till Stockholm. Kl 07.00 går bilen fullpackad med förväntan. det ska bli gott att komma iväg. Hoppas det blir fint väder och man kan få lite sol på näsan också.


Har massa roligt att berätta men just nu orkar jag inte. Har städat och röjt här, eftersom familjen ska kolla till huset när vi är borta. Ställde mig och gjorde pannkakor efter att vi kom hem från dagis klockan åtta. Grillkväll med alla barn och föräldrar. jag är helt slut nu. Lååång dag. Nu ska jag bara ta tvätten också.

T jobbar över på Davids, ni måste gå dit på premiären imorgon. och kolla tror det kommer slå alla rekord på kreativa lösningar av deras produker. Dom har jobbat över i 1½ vecka för att få det klart. Synd att missa det när man vet hur dom sliter all personal.

Hann föresten med att köpa ett trädgårdsglasbord på JYSK-rean idag innan dagisgrillgrejen. Det kostade 350:- bra, för vi hade fyra stolar här hemma men inget bord. Nu har vi en plats till att sitta och gotta oss på den kommande semestern som lurar runt hörnet. Men först Stockholm.


hH en fin helg alla!


Kommentarer
Postat av: Jessica Isaksson

Hej Lina!

Jag heter Jessica Isaksson och skriver en artikel för tidningen Expressen. Skulle jättegärna vilja komma i kontakt med dig! Har du någon mail jag kan nå dig på? Eller kan du maila mig på [email protected] så svarar jag dig!

2010-06-04 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0