Hurra hurra!

Har varit själv på kontoret nu på förmiddagen! Så då passade jag på att öppna mina paket som T kom med imorse. Blev lite stressig på morgonen idag, korna skulle ju ha vatten ;) 
i paketen låg perfekta presenter. Pocketböcker till resan om två veckor och ett underställ med byxa och tröja.
Perfekt till helgerna när det blir mycket pulkaåkning! 
Nu ska jag äta lunch! Idag blir det kyckling, broccoli och tzatziki gjord på Kesella.
ps: vet inte varför mina inlägg ser så lustiga ut när jag skriver från min jobbdator.... men men jag orkar inte hacka om det nu.

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



GRattis på dig tjejn :)

mysigt med en resa ;)

Och hoppas att ni får rå om varanra utan massa hinder och att ni får komam tillbaka till erat hus :)



Massa kramar

2010-02-22 @ 19:17:42
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0