Vår!

Idag åkte vårsjalen på till jobbet! Köpte den för längesen, nästan runt jul faktiskt. Fick en Odd Molly tröja av T som inte passade i julklap så jag fick tillbaka ett presentkort på FACE här i stan. Så nu kan jag plocka ut lite godbitar när jag vill. Jag började med denna, och han precis norpa åt mig en i blått innan dom var slutsålda. den är superfin till min svart skinnjacka. 
Idag ska vi ha utbildning i vårt datasystem, som vi fakturera och gör offerter i här på jobbet. Så det blir en heldag i att lyssna och anteckna. 
Igår fick jag åka till dagis och hämta hem en trött och förkyld liten Ella med rinnande ögon, stackarn. Så nu får hon vara hemma och kurera sig ett par dagar. Hon får som mig alltid hosta när hon är förkyld.
Annars har vi börjat med altanbygge där hemma, så jag antar att det blir det vi kommer pyssla med i helgen förutom en liten sväng till en barnloppis i Rolfstorp med Jill & Anders. 
Äntligen är våren här, vi hade en otrolig fin lördag förra helgen med lite utflykter. Kvällen och natten slutade hos fam Nylén/Junhalls i Läjet som bjöd på god mat! 
Nu blir det kurs! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Barnloppis? Var? När?

Rolfstorp förstod jag, men vart i lilla hålan håller de till?

2010-04-15 @ 22:36:14
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0