Puss! Söta ni är





Tack för era kommentarer! Det har verkligen inte varit så enkelt som det kanske ser ut när man lägger upp en före och efter bild ;) Det heter ju som sagt vill man bli fin så får man lida pin, eller blod svett och tårar är en annan favorit dom har väl aldrig stämt så bra som i detta fallet kan jag tycka. Idag var jag på gymmet kl 06.00 & körde ett två timmars pass för att sen gå ner och köra styrka på lunchen. Jag klagar inte före och inte efter, möjligtvis lite lite under tiden. 
Ikväll ska lilla familjen hem till Sara och laga mat och spela spel. Ska bli kul att träffa tjejjerna och snacka skit. T får följa med han också och brukar bli en av oss efter en stund. hehe. Lilla Ella har varit supergrym på dagis utan sin blöja. I tisdag efter påsken så skickade vi henne till dagsi utan blöja och igår var hon utan hela dagen. Fröknarna frågade lite då och då och ibland följde hon med till pottan, varför gå om man inte behöver. Tänk om jag kundde säga så om gymmet ;) 
Trevlig fredag på er! 

Kommentarer
Postat av: vintageRetroPrinsessa



Fan vad grymm du är :)

all credit till dig.



Hoppas alt e bra med er.



Bor ni i erat hus nu ?



kram

2010-04-10 @ 18:58:30
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Michaela

Nu kör vi en tävling hos mig! Var med! =)

2010-04-13 @ 01:20:44
URL: http://fannymichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0