Jag och mitt lamm


Ella har nu 1 år och snart 3 månader börjat med snutte. Hon har blivit förtjust i ett lamm som hon gärna vill ha för att somna i sängen. Ganska bra för hon vet vad som gäller när lammet kommer fram. Annars är lammet mest bra att ha till att bära runt på. Goding!

Nu sover hon middag här hemma och jag passa på att smita ut till ankorna för att mocka deras altan. haha. Vilket fantastiskt liv man lever. att man kan tycka det är mysigt att skrubba ankskit. Ikväll kommer min mamma och jag tänkte bjuda på något riktigt gott. Måste komma på något innan fyra för T skulle svänga om affären innan han kommer hem. Någon med ett bra tips?

Tänkte ta en dag i helgen och göra ett storröj i min gaderob också. Börjar snart jobba igen och då kan det vara bra att ha koll på vad utbudet är. tror nog att det är mycket som kommer behövas plockas bort och läggas undan. Får ta en bit av första lönen till att uppdatera gaderoben sen för den är lite ur mode om man säger så. ska bli kul att börja jobba och träffa alla igen och få roliga uppgifter att knäcka och hitta lösningar på.  Ser framemot mycket jobb och att få göra sig fin och piffa till sig igen. Hejdå mammasunk. Kommer bli skönt att komma ut i det sociala igen och få PRATA haha...



 


Kommentarer
Postat av: zzara

Myser till idol. magen känns bättre, skönt det.. hoppas du o mor din haft en trevlig kväll =)



önskar jag hade en bil o kunde kommit ut till dig varje dag för o ladda mina batterier =)

2009-09-11 @ 20:43:24
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: svägerskan:D

Goding! jag måste få några fina Ellabilder av dej! du e så duktig på att ta kort!

2009-09-12 @ 12:22:01
Postat av: ♥ vintageretroprinsessa ♥

sötnosen :D

Bambi har en mauu ( kissekatt )

som ska vara med ÖVERALLT



kram och ha en toppen fin helg

2009-09-12 @ 20:38:27
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0