Tävling Gristavla

Tävling Gristavla

Jag har förlägt datumet så fler kan vara med att tävla. :D Har du inte svarat på frågorna så kan du göra det här




Längesen vi hade tävling här och idag fredag tycker jag passar bra att lotta ut en gristavla. För att vara med i utlottningen så svara på det här frågorna (1) och du som länkar får en extra lott i skålen. (1+1)

1 Vad tycker du vi ska döpa våra två nya fina Myskankor till? det är två honor. Hanen heter Knuff.

2 Hur gammal är jag?

3 Vilken färg har vårat hus? ;)



Jag drar en vinnaren söndagen den 13 september 27 september

Lycka till nu!

Glöm inte skriva med era mailadresser och namn så jag kan meddela vinnaren.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0