Sura Herman

Förra lördagen när jag träffade Tina så hade hon med varsin Herman till oss. Supergulligt! MEN Herman luktar illa och kräver en del uppmärksamhet. Han ska matas och gullas med. Men sen ska han tydligen göra underverk på bröd och äppelkakor. Så jag låter han hållas och gullar på här. När det är dags att baka med Her Herman surdeg så ska man dela upp han i lika stora delar och pas him on till vänner... SÅ var beredda på att ligga i riskzoonen ni som träffar mig härnäst. Mohahahahaaaa!






Tydliga beskrivningar som tur är :D

har ni haft/fått en Herman någon gång? Tycker det är en kul grej endå.


Kommentarer
Postat av: Maria Filipsson

Haha, jaa! Jag fick en Herman av min kollega innan sommaren. Herregud, vilket projekt tänkte jag först men det är ganska roligt ändå. Han luktar illa, men kakan blev faktiskt riktigt god! :) Kram & Lycka till! :) /Majset

2009-09-03 @ 16:33:22
Postat av: zzara

Vad är detta för skumt???

2009-09-03 @ 17:12:04
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Sara Hemäng

Mamma har haft honom vid ett flertal gånger när jag var liten. Henne kanske du skulle ge en? Hon har ju gjort det förut. :)

2009-09-03 @ 17:47:50
Postat av: Lina

tack sarorna då vet jag vilka som ska få! hehe

2009-09-03 @ 19:02:18
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0