solen skiner men det är inte så varmt för det

Igår var det tid att sätta igång värmepumpen. Nu kunde vi inte hålla på det längre. Golven börjar bli kalla här hemma så jag får leta upp våra tossor. Kanske ska börja elda i öpnna spisen på kvällarna också. Mysigt.

Igår var jag med mamma och Jan-erick på ljusshow i Åskloster... vet inte riktigt var ljusshowen var men ljus var det. Någons trädgård var vi i och dom hade belyst den på olika sätt.Fick lite tips på en kul grej man kunde gjort på vårt berg.

Idag ska vi till BVC för 15 månaderskontroll med Ella, ska bli kul! sen ska vi stor handla jag och Ella. Här är helt tomt på mat... vi har blivit så duktiga på att laga mat på kvällarna så allt tar ju slut här hemma nu.

Idag kommer också två brunfisar hem från sin semester. Hoppas ni haft det bra Sara och Ludde. Ska bli kul att jhöra om allt ni haft för er. Dom brukar även ha med sig lite bra pockettips hem också.

Nu ska jag fixa frukost av det som finns här hemma. Något med ägg kanske :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0