Nysprayat & pip pip





I helgen tog jag tag i mina sprayprojekt. Man kan få väldigt mycket fult snyggt med lite vit färg. Köpte matt sprayfärg från Colorama. Matt is the shit! Återkommer snart med foton.

Var ute och hämtade in ägg innan... Tror bestämt att vi är med kycklingar... Har haft en höna som legat snart 4 veckor på samma ställe och vart aggresiv så fort man kommit in, igår var hon surare än surast och det betyder att hon fått bäsar. Så jag tror jag hörde två pip under henne... men hon är så pms:ig att jag allt får ta på både handskar och solglasögon innan jag vågar mig på att flytta henne ikväll. Nu ligger hon så högt upp att kycklingarna kan riskera att ramla ner... men det är en balansgång för det kan ju vara fler ägg som ska kläckas... så vi fårse... sen behöver ju dom som kläckts mat och det blir ju svårt att skaffa uppe i luften.

Det blir nog skyddsmundering för mig ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0