Militärhjälmen


Cool detalj här hemma. Nu saknas bara hatthyllan som Helmut ska ligga på också. Nu hänger han på en krok sålänge. Någon som vet ålder på en sån här? Antar att dom används länge...Försvaret är väl inte måna om att uppdatera sina saker väl? ;) hade vart kul om någon visste hur gammal den kan vara... Jag kan ingenting om militären och min sambo har inte gjort lumpen så han kan ingenting han heller. Pappa du var ju ändå kock? Vet du? Fin detalj med de tre svenska kronorna där fram. Innuti står det vem den tillhört.







Kommentarer
Postat av: Lina

Va snäll du är mot spindlarna... Bra gjort!:) Hjälmen var också fin. Min bror jobbar i militären, ska fråga om han vet. Kram på er!

2009-09-28 @ 14:15:42
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Lina

Ja jag tycker som du egentligen...

Ni är välkomna när som! Kram kram

2009-09-28 @ 15:58:21
URL: http://linagson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0