Lite dåligt här...

på bloggfronten har det blivit. Vi har haft fullt upp här hemma. hatar också att min dator inte har ett fungerane tangentbord. Måste bära med mig ett hela tiden. Opraktiskt och ibland använder jag inte det alls utan löser mitt surfande utan att skriva.. Det ni.. Hackeri på hög nivå.

Vi har haft lite tråkigheter här det sista, inget allvarligt men lite grejer som fått mig i obalans så kan det vara ibland. Föresten påtal om tråkigheter hfick jag reda på att Ts farfar precis tillfrisknat från svininfluensan. Damn. Han bor iof i stockholm så vis ses ju inte så ofta men vilken grej. Men tydligen så är han inte i riskzonen pgr av hans ålder. Riktig obehagligt och skönt att det gick så bra. Har inte tagit åt mig det där riktigt med Svinis. Fast vi missar ju inte ett enda avsnitt av Överlevarna, har ni sett den serien? Lite lostfeeling fast på riktigt om en pandomi som ödelägger världen. Går på fyran varje dag klockan 21.00. Sex avsnitt. Tips!

Idag är det Torsdag och det betyder städdag. Suck.


Jess: jag ska lägga upp pajen jag lovar!
Vivi: T är superfin i sin nya tatuering. Det smälter riktigt bra in i det övriga och tatueraren är otroligt med att göra skuggor. Bild kommer så fort den läkt lite så ikväll kan jag nog fota av armen. han har en ny tid i oktober då ska dom nog köra klart hela armen.

kram på er mina gamla klasskompisar!


Kommentarer
Postat av: zzara

jag kollar Överlevarna.. helt galet.. första avsnittet så fick jag lite panik o stängde av... haha men det är bra!!



väntar med spänning på bilden avTs tattooo =)

2009-09-10 @ 14:02:20
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Jess

Haha, lite lätt tjatvarning på mig där! ;)

2009-09-10 @ 16:37:22
URL: http://www.jessieholdon.blogspot.com
Postat av: Lina

nej nej haha!

2009-09-10 @ 18:38:07
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0