En liten fråga...



om ni hade kommit över en stor plåtburk med rött lock och en Nils Johan brödförvaring, hade ni då behållt dom i rött? Eller sprayat dom vita? Vet inte riktigt reglerna för Nils Johan saker men han skulle antagligen vända sig i graven och 50-60-tals människorna där ute skulle nog sätta mig på någon intern dum-i-huvudet-lista. Dom är fina ihop som dom är nu men jag har och vill inte ha rött i mitt kommande kök ;) om möjligt till jul men brödlådan är ju så fin att man skulle vilja ha den året om. Självklart skulle jag tejpa över och behålla handtaget i silver och jaaa den är snyggt sliten som den är nu. Help meeeeeeee....ps innuti är lådan helt i silver.)

vad hade ni gjort?


Kommentarer
Postat av: Emma<3

tycker att du skall behålla det röda:) Känns lite mer unika då*

2009-09-17 @ 14:51:58
URL: http://wwwlifestyle.blogg.se/
Postat av: Jonna - gammal läsare, ny 'kommentator'

... jag tror att Nils-Johan nicker i sin grav när jag säger; plocka fram sprayflaskan! Han tycker nog bara att det är kul att en senare generation ser något unikt i hans design (:

2009-09-17 @ 17:55:22
Postat av: Lina

Hej Jonna! Roligt att du hittat hit och att du hjälper mig i denna kluriga fråga hehe. Det lutar åt vitt med någon snygg text på kanske. Men jag tänker och tänker här...

2009-09-17 @ 18:22:47
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Emma

vad ska ni har för färg i köket? eller har? om ni har ljust så tycker jag att dom ska vara röda för det blir en liten färgklick, så att inte allt är vitt! Kram =)

2009-09-17 @ 20:10:47
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: vivi

nej nej nej!

ge dem till mig istället. de kan stå bredvid min Lars Lallerstedt som också är röd!



-behåll röda!!

2009-09-17 @ 20:11:28
URL: http://bubbles.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det är ju det här med att förvandla gamla ting till något som man kan hålla närmare hjärtat, trots de oskrivna reglerna ( plus risken att hamna på någons 'dum i huvudet-lista'. Haha. Go for it!

2009-09-18 @ 07:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0