Dagistuff



Lite nytt från HM och Kapphal. Jeansen satt som en smäck! riktigt coola. Gillar bambitischan också. N ubehövs lite skor och varma tröjor också. Sen är hon rustad. Hitta ett coolt nitarmband på Kapphal.

Stortjejen börjar snart på dagis och då behövs lite nya saker och framförallt i hennes storlek. Nu är Ella en ganska liten tjej och kan fortfarande ha 74/80 på det mesta. Hon är i något mellanläge där mycket är för stort eller för litet. Byxor som sitter bra över blöjan ;) är oftast för korta och tröjor som sitter bra typ hennes klänningar är förkorta i rocken. Så jag har gett mig på att köpa 86/92 nu som ev kanske krympper lite i tvätten men som hon kommer få ha till dagis. Lite osäker på hur jag ska göra med regnkläder och varmare tröjor som är tyngt och svårare att röra sig i. där kanske jag faktiskt få gå på hennes strorlek hon har nu. Så för att spara lite pengar så blir det Gekås ikväll med siktet inne på varma dagis och allväderskläder till stortjejen(lill) som ska börja dagis.

Galet!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är lite lur på om inte Elvin har precis dom där jeansen också! Det är några ljusblå grejer på rumpfickorna? Grymt coola iaf =)

2009-09-01 @ 12:52:21
Postat av: Lina

kanske dom finn säkert i killmodell kostade typ 199 kr men dpm här har en glittergrej där bak som en fyrkant och strass på fickan. Kanske är samma endå haha! Tänkte på dig innan. Är nyfiken på HUR DET GÅR!

2009-09-01 @ 13:03:22
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha nä då är det inte samma, nog för att jag tar på han mest unisex-kläder men strass känns mest som tjej faktist! Väldigt lika är dom om inte annat! =)

Vi får ta en msn-dejt igen, har massa att berätta!

2009-09-03 @ 14:18:10
Postat av: Lina

jaaaaaaaaaaaaa

2009-09-03 @ 17:54:49
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0