Vänner...



En som kommit att bli en av mina närmaste vänner det senaste är Fru Tabort. Vilken klippa, vi umgås minst en gång om dagen och ett tips vad man kan ha henne till förutom att ta bort fläckar på kläder är att göra rent i handfaten. Fungerar toppen.

En annan vän är Elin och hon ska jag hem till ikväll för lite Idol och nachos... tyckte jag hörde något om en kladdkaka också. Så nu ska vi bara laga lite fredagsmat här hemma sen sticker jag in och myser ner mig i soffan med brudarna. Trevlig fredag.

Idag har jag föresten flyttat runt halva husets möbler när Ella var på dagis, boar som bara den nu innan jag börjar jobba och min tid kommer behövas till annat. Tog tag i fönstertvättandet idag dock inte med Tabort medel det hade väl pappa och mamma aldrig förlåtit mig för utan varmt vatten på utsidan och det där andra medlet på insidan det där som luktar 80-tal.... ja just det Ajax fönsterputs.

Imorgon ska jag umgås med Sara och jag ser framemot det mycket, kanske hinner med en loppistur innan Sara tittar ut till mig. Men vi fårse ganska skönt att inte göra något ibland.


Kommentarer
Postat av: zzara

Psst jag är morgonpigg så kommer nog relativt tidigt =)

2009-10-09 @ 23:10:27
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej !

Bikarbonat, ättika och citron är bättre, billigare och snällare mot naturen.

Lycka till.

2009-10-11 @ 12:24:47
Postat av: Eva T

Hej igen !

Du undrade en gång för många, många inlägg sedan vad en viss blomma hette, har jag för mig........å jag har tänkt.

Nu dök namnet upp, Praktmalva.

2009-10-11 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0