Tändsticksaskar

Jag började för ett tag sen att göra tändsticksaskar lite på skoj hemma, bara för att få pyssla av mig. Men ju mer tiden gick och ju fler det blev så tänkte jag att det kunde ju vara lite kul om någon ville sälja dom Så en dag gick jag runt och frågade om någon var intresserad. Jag frågade på fyra ställen och tre stycken sa ja! Roligt! Så mina askar kommer ni kunna köpa och titta på i butik Ögonfröjd, L home i Hunnestad och Handcraft. Så i helgen har jag lämnat en omgång och fick redan då en ny bokning på fler direkt för hon gillade dom så mycket. 
Det kommer komma upp fler bilder på dom. Jag har använt mig av Nordens Flora på några av askarna och sen glitter. Några har en lackstämpel och gamla psalm och bibelpapper. Av en gammal skolbok med fåglar har jag använt dom mest juligaste fåglarna och glittrat lite på dom också. Gjorde ett klipp på loppis och fann en gammal karta över Varberg dom askarna kommer bara finnas på Handcraft. 

Kommentarer
Postat av: Sara H

Hej!



Jag kanske ska göra som du?! Jag har nämligen massproduserat för en marknad, men det gick lite sådär... så jag har en hel del kvar. Så kanske borde jag besöka några butiker för att försöka sälja!

2009-10-26 @ 19:28:31
Postat av: Jennie

2009-10-26 @ 20:14:41
Postat av: Jennie

Så fina! Du e duktig du!



pöss

2009-10-26 @ 20:15:29
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Jennie (Ludde)

Du är superduktig gumman!!! Jättefina är dom!!

Jag har en liten idé på en sak jag vill göra men jag behöver nog din kreativa ådra för att få ihop det =) Puss Puss

2009-10-26 @ 23:35:20
Postat av: vintageretroprinsessa

Så glad jag blir för din skull :)

superkul :)



Kram

2009-10-29 @ 11:18:28
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0