Idag vs imorgon

det kommer bli stor skillnad. Hjärnan ska sättas på ON igen haha. Imorgon kommer jag sitta på min nya plats på jobbet. Jag kommer sitta framför Lars och Lars kommer sitta framför mig. Det ska bli kul att komma in jobb igen. Det här 1½ året hemma har gjort mig riktigt gott. Jag har lärt känna Ella och mig själv mycket bättre. Man har verkligen levt i nuet och jag hoppas jag kommer fortsätta göra det och inte bara leva så mycket för morgondagen hela tiden. Det är ganska bra att ibland kunna stanna upp och bara njuta lite. Inte bry sig så mycket och bara ta allt med lite mera ro. det där med ro kanske har att göra med alla hormoner som lugnat ner sig iof haha. Det ska bli kul med lite fart och fläkt nu och lite stimulerande utmaningar för hjärnan min. Nog om detta.

Igår var jag hemma hos Jill på Me&I party och för Jill skull *harkel* så köpte jag en festlig tunika till lillstumpan och ett par mjuka mysbyxor till dagis i svart.

                                            


Imorgon är det fotografering på dagis och sen FÖRÄLDRARMÖTE... Vårt första. T sa till mig häromdagen att förstår du att vi är sånna där föräldrar nu... som ska lämna in olika lappar och så...ha koll på datum och sååå. Det där med datum och siffror och sånnt där är jag glad att vi är två som ska ha koll på :D


Nu ska vi bege oss ut i solen en stund.

Hej på ett tag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Här finns äppelpaj för den som vill:)

Kram!!

2009-10-14 @ 13:45:10
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: Lina

Här finns äppelpaj för den som vill:)

Kram i solen!!

2009-10-14 @ 13:46:38
URL: http://linagson.blogspot.com/
Postat av: zzara

hahha såna där föräldrar... ni är för söta!! =)

2009-10-14 @ 15:02:40
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Fan jag glömde av att höra av mig Lina! Sorry... Jag åkte iväg på annat och blev så glad att jag glömde ju att du hade fika till oss. Jag kommer gärna ut snart om vi får ;)



Kram

2009-10-14 @ 21:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0