Har ni glömt mig?

Sitter just nu i ett rum på förskolan som Ella går på. Har suttit här inne i två timmar nu. Tur att det fanns en dator som jag kan roa mig med. Hör Ella lite då och då. Titta titta skrek hon högt innan då såg hon en katt och fröknarna berätytade hur en sån lät. Mjauuuuuuuuu men när Ella ska berätta hur en katt låter så säger hon Schhhhhhhhhhhhh. Det gör ju hennes katt när man drar den i svansen. Så dagisfröknarna har fel.

Nu sitter dom och äter fisklunch och jag håller på att hungra ihjäl här lite halvt om halvt bortglömd i mitt rum. Jag som inte ens gillar fisk hade absolut kunnat äta det nu. Får ta något på stan sen för vi ska dit och fördriva tiden tills det blir dax att ta sprutorna klockan tre. Kanske kan ringa och fråga om vi kan komma tidigare. Smart jag var nu.

Efter hade vi tänkt att ta en liten loppistur som vi alltid gör på onsdagar och det öppnar klockan fyra.


Tack alla fina som röstar på mig i Viivilla.se omröstning om oktoberbloggen. Jag ledde en stund där men Vita Ranunkler med sin fina blogg har börjat trappa in. Så rösta gärna om ni inte redan gjort det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0