En liten gå-bort-present



I fredags var jag hos Elin och kollade idol, flera mysiga tjejer hade samlats för tacochips med smält ost, kladdkaka och fredagsgodis. Det blädddrades i skolkataloger och ett tag var vi expertkommentatorer på hela idol. Vi visste allt. Supertrevlig kväll och någonstanns där lovade jag att anordna en pysselkväll innan jul. Det hade faktiskt varit väldigt kul.

Hade lite tid innan jag skulle åka iväg och fixade ihop en liten present till Elin, i bakhuvudet hade jag hennes fantastiskt snygga äppelmöblemang i ek. Tänkte en tändsticksask med naturmotiv kunde bli snyggt till bordet nu till vintern. Tänkt och gjort: Lite lim, en vacker bil, lite glitter och tråd så blev det en liten men söt gå-bort-present.

Älskar fyndiga små textrader.


Kommentarer
Postat av: Sara H

Ser bra ut! Du kan komma och göra askar åt mig:) Har nu gjort nästan 150 st och placerat i cellofanpåsar. Ska stå på en höstmarknad om 2 helger!

2009-10-12 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0