I jul tycker jag att du ska...

besöka L home, tror jag skrivit om Tinas butik innan här på bloggen men den är absolut värd att nämnas igen. En bit utanför Varbergs innerstad närmare bestämt mot Hunnestad så kan man hitta den vackra och inspirerande miljö. Det är också här jag har mina askar till försäljning. Tina berättade igår att nästan alla var slutsålda så det blir bara för mig att producera nya. 
Jag ska nog slå till på en zinkkorg som jag förälskat mig i nästa gång jag åker ut till henne. Den finns både som rund och fyrkantig och jag tror det blir en rund för min del för att mjuka till allt det fyrkantiga och hårda där hemma. När vårt kök är klart där hemma ska vi gå på sovummet och då kommer jag inreda med många saker från L home. Vi har för lite pynt i vårt hem, men det blir mer av den varan nu till jul. 

 

Hittade en bild på Tinas blogg där man ser både den fyrkantiga och den runda korgen.  Dom finns i en större variant en den på bilden och det är den jag vill ha. 

 

 

Dom här flaskorna är så söta och jag har två av dom. De två första står i mitt badrum. Superläckra. 

 

Vill ni kika in i Tinas blogg så kan ni göra det här

 

 

Trevlig dag på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0