Ella kan säga ordet rita nu...

 


Kommentarer
Postat av: maja

hej!



först vill jag säga vilken underbar blogg du har! har suttit nu och kollat runt i dina inlägg och blir jättesugen på att "sno" lite av dina inredningsgrejer, så mkt tips du ger!!!



Men egentligen så hamnade jag hos dig, för att jag läste ngn kommentar om att du hade sytt/gjort en egen hängande vagga. Men jag hittar inte det inlägget.. och skulle såå gärna vilja se hur du har gjort och om det är ngt som jag kan bli inspirerad av. Vår lille/lilla knodd kommer i mars, så jag har några månader på mig att få ihop detta projekt med vagga som jag så gärna vill ha.



Så jag skulle bli så glad, om du ville skicka mig länken eller berätta hur du har gjort, och om du har bilder så är det bara ett stort plus!

Tack på förhand!



// maja

2009-11-08 @ 18:32:47
Postat av: Emelie

åh det skulle jag också vilja se :)

2009-11-09 @ 17:51:57
Postat av: Lotta Sköld

Hej Lina,



vilken fin hemsida du har! Kollar på den hemma hos pappa och Lillemor. Ella är ju för söt precis som du. I morgon åker vi till Ullare och shoppar loss.



kramar från L8

2009-11-15 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0