Bild från helgen...

Hittade mig själv på Facebook. Så den här bjuder jag på. Lite mer utklädd än vanligt men så hade jag också lite mer roligt än vanligt. Vilken kväll! 
Jag verkar ha lite problem med att ladda upp bilder på min jobbdator så återigen får ni ha lite tålamod med mina inlägg... dom kommer öka... snart! Har gjort massa fina fynd som jag vill visa. Ella har tex fått en ny säng.
Igår var jag på en mycket intressant föreläsning på Campus som Göran Adlén stod för. Han är trendanalytiker och en mycket duktig föreläsare som inspirerar. Har ni inte lyssnat på han eller läst någon av hans böcker så rekommenderar jag det. Nu ska jag passa på att springa lite på stan på lunchen.
Hoppas ni får en fin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0