Och så fick han sina bär...



Igår var det trädgårsdag och vi hade massa kul besök här. Vädret var ju fint också så vi åkte in och handlade på morgonen och åkte förbi Bruce handelsträdgård och köpte vindruvor och klätterbjörbär när vi skulle hem. Visste inte att det fanns. den har inga taggar heller. T var mycket glad när han satte händerna i marken. Här kommer dom triivas mina bäär. Så dom har han platerat nu och hoppas nu att dom trivs i hörnan och kan växa upp som ett tak på hans nybyggda spalje.



Vår lilla trädgårdshörna. Vi tände en brasa igår när vi grejjade. Jag satte upp en hylla som jag målade i samma färg som väggen vit. Lyc´xigt när man kan kladda på direkt på väggen. Här ser ni spaljen lite bättre också. Våra förhoppningar är att vi ska kunna sitta här under om det skulle komma lite regn. Ma nska aldrig sluta drömma... ;)




En fin trädgårdshylla. Under vill jag ha ett planteringsbord med kryss på sidorna.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på hyllan ännu men... SÅKLART JAG VET... det har jag vetat länge. Bild kommer senare.







Kommentarer
Postat av: Jennie

Så fint det blir!

2009-05-18 @ 20:54:57
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Tina

Klart kycklingen skall heta Gullifjun eller?

2009-05-23 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0