Thats a table!


Så här ska ett bord se ut! Mitt hjärta hoppade till av lycka när jag såg det. I flera år har jag tjatat på min styvpappa att han ska släppa sitt sågbord på vinden som är ett gammalt Ikeaslagbord. Men som blivit "förstört" av allt sågande och grejande. Men det bordet är ju inte ens i närheten av detta fantastiska bord om vi sprang in i i tisdags. Det är toppen att det kan vara så litet samtidigt som att det går att få stort vid behov. Det var så fint igår kväll när ljuset var tänt mot spegeln. Tänker att det kan bli ett bra avlastningsbord som man kan duka upp maten på när man har gäster.

Det ska vara lite maskätet med vattenringar och gamla rostiga gånggjärn. Me love.





Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhh ryser till ända hit :)

Galet snyggt är det :)))))

Förstår din lycka :)

Hoppas att du fick det till bra pris :)





Kram

2009-05-28 @ 15:02:05
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0