kvällsmys med ett riktigt busfrö



Igår kom brevbäraren med ett nytt nummer av favoriten Mama. Tog mig en liten lyxstund och började läsa sida efter sida.



Då kom T in med ett tjog ägg och påminde mig att jag ligger efter i bakningen. Tror dom har nån sorts tävling där ute.


Ella var helbusig och ville inte sova, det var roligare att busa med mamma och pappa och läsa reklam. Såklart! Mammas tjej.




Pappas mössa var också kul att leka med.



Efter ett tag när T hade lyckats få in alla ägg i kylskåpet så kom han tillbaka med varsin Smoothie. Sen la han Ella och tillslut fick han henne att somna gott i sin säng efter lite vaggande fram och tillbaka i hallen.
Jag passa på att läsa lite till och smutta bara lite på min yogurtdrink... Sen satt vi i sovrummet och bara njöt av livet och våran dryck och titta på Greys.

Livet är allt fint ibland!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0