John blund påslakanset i originalförpackning...






i färgen brunt för att toppa det ännu mer. Är så otroligt lycklig över att jag fick chansen att norpa åt mig dom. 25 kr för påslakanet och 10 kr för örngottet. Jag som har dregglat över ett sånt här set på Tradera men tyckt att det varit på tok för dyrt. Bara tyget är ju så eftertraktat. Det kommer göra ont att öppna paketen och jag kommer få be mamma att tvätta det första gången. Men nu kommer Ella sova extra gott.

Tyget finns i grönt, rött/orange och gult vad jag sett. Men brunt till Ellas skogstapet blir perfekt.

I ORGINALFÖRPACKNING VÄNNER... det händer inte... Man blir så glad över konstiga saker :D

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj vad fina, det var inget dåligt fynd hörredu!

2009-05-11 @ 09:50:38
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhhhh myyyyyyy gooooood snacka om tur :)

och vilket pris :)





vi har det i grönt och gult till Bambi :)







förstår din lycka :)









kram

2009-05-11 @ 10:12:07
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Linda

Avis! Vilket fyyynd!

2009-05-11 @ 11:31:05
Postat av: Linda

Avis! Vilket fyyynd!

2009-05-11 @ 11:31:21
Postat av: Michaela

Jisses Lina, nu vart jag svartsjuk på dig!

2009-05-11 @ 12:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0