Åska?

Igår kcäll fick jag ett märkligt tryck över bröstet som höll i sig när jag gick och la mig för att sova bort det. Såklart vaknar jag med samma känsla. ibland kan jag få det såhär om det ska bli ett riktigt åskväder eller om det är ett tryck i luften. Vi får se vad som händer, lite oroväckande är det endå. Har tagit min medecin så hoppas det går över.

T har åkt till jobbet och jag sitter vid datorn och Ella leker med DVD-lådan. Idag ska vi växla in pengar på banken, kopiera ett pappaer som ska skickas in till någon myndighet och sen ska jag in med bilen också. Ombesikta och se om dom tycker ihoplimningen på ljuset blev godkänt. Det finns alltid massa att göra.

På söndag det bli supervarmt... kanske det är det jag känner.... härligt ska det bli iallafall att fira mammorna i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0