Två nya Edaskålar


Gick in en sväng i butiken Nostalgirundan här i stan och dröm mig bort innan frisörbesöket. Frågade lite försynt om dom hade några Edaskålar... Damen i kassan sa att jorå, dom har vi ute på lagret... Vilken färg? Jisse tänkte jag....
Men när hon kom tillbaka så var det inte dom skålarna jag var ute efter. Så vipps gick hon in igen och kom ut med en ny bricka. Och där fans två färger jag inte hade innan!!! En svart skål och en neongul skål... jag försökte dämpa min iver att få köpa dom av henne. Men det var knappt att det gick och lyckan tog över.





Neongula skålen är så cool! Tänk er citronglass med hallon i sommar.





Nu är dom åtta stycken. Visst är dom så läckra. Och skulle ni nu springa på en färg jag inte har så blir jag överlycklig om ni vill tinga den till mig!


Föresten är det någon som vill att jag ska hålla lite extra utkik efter på mina loppisrundor så hojjta till. Det är superkul att leta till andra lika väl som sig själv.

Kommentarer
Postat av: lina

Jag vill också börja gå på loppis :) Älskar porslin/glas/skålar/bägare u name it..

Ett bra ställe att börja för en nybörjare tycker du?

2009-03-06 @ 20:36:08
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0