Trevlig morgon

Igår kväll ramlade det in två syskon här som varit på Judas Priset! I ny T-shirts såklart! Den ena blev vår första gäst på loftet och den andra kröp ner hos mig och Ella och somnade bums. Så imorse har vi haft storfrukost här och Faster har lekt loss med Ella. Så jag har hunnit med att slipa min grej som jag inhandlade på loppisen sist. Håller faktiskt på att målar den nu och väntar på att första omgången ska torka. Kommer bli toppen känner jag på mig! T har åkt iväg och jobbat lite nu och i eftermiddag ska han hämta ett paket som Michaela har skickat till oss full med kläder från PoP där hon jobbar. Det var ju 70 % på många av kläderna och hon har bra smak den där Michaela så jag lät henne få shoppa loss lite... Även på Panduro var det 20 % Rabatt så där har hon också varit en sväng. Tur man har henne. Fast nu har jag ju lärt känna henne lite och vet att där finns säkert massa annat skoj som hon inte berättat om! Så jag har lovat att fota när jag öppnar paketet ikväll! Längtar!.

DAG 4

Müsli och fil till frukost och till middag blev det en smoothie. Men jag är mera hungrig. Men det är väl såhär det ska vara. Man ska tänka mat hela tiden. Längta till nästa gång man får äta. Man är väl knäpp som gör det här i 14 dagar men förhoppningsvis kommer det hända lite och kläderna sitter lite lösare och då kan man tänka tillbaka att man stod ut. Känner iof inte att det har hänt något direkt ännu. Men det har ju inte gått så lång tid. Tack och lov har mina boobisar blivit lite mindre, det är ju alltid en gunst. Men än finns där mycket kvar att plocka.
Det är bra att hitta på saker för då tänker man inte på allt gott man skulle kunna äta typ som muffinsarna som blev över sen kalaset. grrrr...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Söt du är! =) Jag hoppas så att sakerna passar, finaste Ella måste ju modella sedan!

Jag la i en liten grej till T också så han inte skulle bli så avundsjuk. Eller fyra små saker tror jag det var faktist, något han kan mumsa på medans du sliter och öppnar! ;)

2009-03-02 @ 12:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0