Titta vad jag har hittat



men lika glad som jag är över Ellas Brio Sulky kommer jag nog INTE vara när jag ge mig på att sy om överdraget.
Har kikat runt lite överallt efter en sån här gammal vagn och i lördags hittade vi den på Gifs second hand för 80 kr. Wohooo. Den är redan använd flera gånger och idag sitter Ella i den trädgården. Toppen för man behöver inte vara lika rädd för att smutsa ner den. Nu ska jag bara hitta ett blått tåligt tyg som passar. Behöver iog inte vara blått men gärna lite 70-tals feeling på det. Någon kunnig inom tyg som vet vilket som borde vara bäst till detta? Får väl vara ett rättså tåligt eller? Tacksam för svar.

Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Åhh massa nya roliga fina inlägg att inspireras över :)

vilket fynd du gjort snyggt med blåt :)



Du jackan du tipsade om från Lindex finsn hemma hos oss 80 var ganska stort så jag kunde ej motstå den är ju verkligen underbar :)





ha det finast

2009-03-23 @ 13:34:45
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0