SnOriGa FaMiLjEn


Igår kväll blev Ella snorig hon med, vet inte om hon haft feber... märker inte av att hon är hängig eller så men näsan rinner på henne och inatt har hon inte riktigt kunnat sova. Har bullat upp med kuddar under henne och försökt få henne att sova med huvudet högt. Men hon är ju som en ål och slingrar sig när hon sover så jag har vakant flera gånger av att hon legat på mig och det blir varmt! Det är inte lätt att sova med näppt näsa och napp så förstår ju dilemmat. Men tur är att vi ska till Elisabeth idag på BVC redan 10.20 så då ska vi se om hon har några tips.

Igår fick jag höra något riktigt roligt... En ni vet... du sitter väl ner... Senare på kvällen fick jag reda på en tråkighet så jag hoppas att det löser sig till det bästa.

Gjorde lite härliga loppisfyns såklart! Bilder kommer upp ikväll. Ska träffa min styvmors styvdotter nr 1, jag är nr 2 men jag har inga syskon... jag invecklat men kul! Så vi ska nog ses på stan mellan BCV och min permanenttid.... Säj hejdå hår säj hej 80-talet!




Min första permanent. Piffad för fest.




Min andra som blev mycket bättre... snygga ögonbryn jag hade här... Får kolla över dom märker jag.





Dag 6/7
Igår Dag 6 kännde jag för första gången att det börjar hända lite saker, känner mig lättare och piggare. Trots förkylningen i kroppen så är jag på hugget! Vågen visar ingen speciell skillnad men det brukar ta ett tag på mig innan jag "rasar".  Igår åt vi en god middag bestående av grillad kycklingfilé med cous cous och bönsalsa med vitlök och sallad till det. Himlans gott t o m T åt som annars bara hade fnyst åt maten. Men är man hungrig så går allt ner. Han kryddade sin Cous Cous med massa smör... kan tänka mig hur gott det var!
Köpte ju Ananaspulver som jag testade dricka till lunch igår, det gick verkligen inte. Trodde det skulle smaka som dom färdigbladade med sugrör, men det är ju smoothie. Så jag kommer härdanefter bara köpa färdigblandade. För ska jag göra detta ska jag göra det på det godaste sättet för att orka. Nu har jag ju inte tagit den snabbaste vägen som om man hade ätit bars och smoothies enbart. Jag har istället bytat ut vissa måltider mot lättare mat och det känner jag är bäst just nu. Ev så förlänger jag det med en vecka om jag känner att det funkar och jag orkar.
Men jag e stolt över att jag "inte fallit dit" Eller ens varit sugen på godis. Dock kunde jag ha druckit mer vatten. Lustigt annars dricker jag vatten hela tiden men nu är det precis som det är det svåraste som finns att få i sig. Skumt. Nu har precis ätit min fil och müsli och ska slänga mig i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0