sjukstuga

Inatt har jag haft feber, det händer inte så ofta...Somnade tidigt igår och jag gissar på att det är lilla snorfisen som smittat mig. Eftersom vi inte har några persienner i sovrummet så får nyhetsmorgon ses med solglasögonen på. Men jag får lyssna, för jag kan inte ha mina vanliga glasögon på mig samtidigt också.... hur skulle det se ut liksom. Hoppas dock på at det inte blir mer av det här, trots ett tungt huvud just nu.

Igår var det paketjakt, och vi hittade nästan det vi letade efter men mamma min ska nog bli väldans glad endå, om inte gladare Ella hittade ett litet paket hon med. Sen har Ella blivit bjuden på sitt första barnkalas. Clara fyller 1 år och såklart ville Ella köpa något fint till Clara med. Så vi gick in på Pilutta och hitta en riktigt rolig sak som Ella nästan inte ville ge bort tillslut. Den var så kul att hon ville behålla den själv. Hoppas nu vi mår bättre till lördag för då händer det grejjer.


Hoppas ni känner er piggare än vi gör just nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig! Puss!

2009-03-19 @ 08:28:08
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Godfather

Förkasta inte att använda både solglasögon och vanliga glojärn... Det funkar fin fint. I know, I've done it.. Och... vem skulle döma dig om du gjorde det. Ibland går funktion före fashion...

2009-03-19 @ 11:38:58
Postat av: Lina

HAHA... så man kan! ja vem skulle se det här ute...



funktion före fashion är en fin balans här ute... ibland blir det för mycket av ena hållet. Då får man snabbt vara där och försöka styra upp det.



2009-03-19 @ 13:22:07
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA... så man kan! ja vem skulle se det här ute...



funktion före fashion är en fin balans här ute... ibland blir det för mycket av ena hållet. Då får man snabbt vara där och försöka styra upp det.



2009-03-19 @ 13:22:21
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0