På dagens lista...

står Gekås med mamma, egentligen behöver jag inte åka dit men mamma ville hitta på något och eftersom vi båda tycker det är lika kul där så föll lotten så att vi åker vid 4-tiden. Ska hämta mamma så tar vi min bil. Ska se om jag hittar en pläd som jag kan ha till resterande svamptyg. Har jag tur kanske dom har fått in ett par fina vårskor till Ella också.
Nu har Ella somnat och jag ska slänga mig på sysmaskinen och fixa och trixa lite. T är inne på ett möte i stan och har lovat springa in på husqvarna och fixa kantband och det andra som saknades till sulkyn. Jag har nog världesn bästa sambo. Inte många hade gått in i en syaffär och köpt kardborreband liksom.

Puss och tack för alla fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det krävs en riktig man för att handla i syaffären :-)

Har inte du några bra tips till våran balkong el uteplats? Du som e så fiffig:-)

pusss

2009-03-26 @ 11:03:47
URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur gick det i Ullared? Fyndade du mycket?

2009-03-27 @ 10:13:43
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0