Nästa projekt


Ingen ha väl missat att vi brukar gå på auktion och för ett tag sen så köpte jag den här mackapären. En mus. Som slipar. Praktiskt att ha om man ska göra om saker som man släpar hem från olika ställen. Nu tänkte jag testa den. Vi har kollat lite i lådan och allt ser oanvänt ut. Tror jag gav 140 kr för den. Vet inte vad en sån här mojäng kostar annars men jag tror banne mig att jag fyndat igen. Banne mig.






Hur gör man då? T tycker jag ska "lära" mig själv. Kul för han som kommer stå och flabba bakom min rygg när jag gör fel. Men han har väl några igen...



Här har ni nästa projekt, den ska bli vit och sen ska jag ha mina Eda skålar iden. Så jag kan se dom varje dag. Tror nog att jag kan få plats med dom där i, men det spännande momentet får jag ta sen, först slipa.

Ja just D, jag msåte hitta en sån här också:



Tror den kan bli pricken över i:et!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0