Mammas lilla kladdemajja

Imorse hittade Ella ett papper... inget mer med det... efter en stund så satt hon bara helt tyst och lekte med pappret... inget konstigt med det... Själv kollade jag nyheterna och T sov. Jag titta till henne då och då och noterade att hon hade väldigt kul med pappret. Efter som hon satt lite med ryggen till så såg ju inte jag att det var ett chokladpapper MED choklad i. Där satt ju lilla hjärtat med choklad i händerna och choklad på pyjamasen, choklad över hela sig. Hon var överlycklig där hon satt och smaska i sig. Som tur var fick hon bara i sig lite grann för den var rätt hal den rackarn. Men jag får ha lite extra koll idag eftersom det var nötter i och jag är nötallergiker... men Ella verkar gladare än vanligt och något piggare kl halv åtta imorse. Igår åt hon en bit jord och dessförinnan har en kattpellets slunkit ner. Hon är nog allt lite lik sin mor. :)

Såklart har vi filmat det lilla chokladmonstret, men kameran fick jag inte fram tyvärr. Men ni kan ju säkert föreställa er det...

Föresten så har Ella lärt sig krypa nu... i lördags släppte det och hon slutade hasa sig fram. Framsteg kan man bokstavligen säga. hohoho!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Lina!

jag kan föreställa mig chokladen -det har hänt liknande grejer här i huset med. NÅGRA gånger :)Ganska lika bloggar vi har -barn o renovering :)

Kram!

2009-03-17 @ 11:03:13
URL: http://livetpasolang.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Man har roligt nästan jämt med kids :)

2009-03-18 @ 00:05:07
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0