Lördagsmorgons morgon

Igår var vi en sväng på stan och kollade runt lite... Med köpstopp så blir det ju bara titta "Lite" som gäller. Provade en superfin tunikaklänning i blommönster men som satt fruktansvärt. Så ett snabbt ombyte till mina vanliga kläder och så tänkte jag vara smart och halsa lite av mitt vatten som jag brukar ha med mig. DÅ öppnar Vero Moda bruden skynket.... tänk om jag var naken... stod iallafall och halsa. Då hade hon tagit fram massa nya grejjer hon tyckte jag skulle prova. Snällt men känndes så påtvingad. Jag ville ju bara prova en speciell klänning... inte nog med det så kommer hennes kollega med två andra. Jag fick nästan panik. Så jag tackade snällt och sa att jag får återkomma en annan dag.

Igår kväll lagade kocken i huset till en Porterstek med världens godaste sky. Så bantningen fick slänga sig i väggen. Hjortstek var det vi åt och det var väldigt gott. Så gott att jag somnade i soffan innan Let´s Dance var slut. När jag sen vaknade till och bestämde mig för fortsätta sova i sängen så var det nybäddat. Lyxigt värre. Man kan bli glad för så lite... I torsdags två skålfynd och igår renbäddat.

Nu har jag varit upp med en snorfis sen kl sju och T har precis vaknat här... så nu ska vi krypa ner i soffan och kolla på skräckfilmen som vi "missade" igår för att någon sov?




Har bara hört bra om den här filmen så nu får vi hoppas den håller mina förväntningar.

Dag 8/9

Igår var det lite fuskdag och jag åt som sagt sent och Portserstek med gratäng och skysås. nog sagt om det. Drack bra iallafall. Morgonvikten stod på 70 kg. Så det var ett litet glädjehopp. Nu ska jag bara ner 2 till för delmål 1.
Idag är det en annan dag och idag ska jag äta mina bars och smoothies tills jag ska träffa Lina ikväll som har utlovat en smarrig kycklingsallad med gott vin till. Ikväll blir det utgång i staden och inatt har min pappa lovat köra taxi när jag vill hem. Väldans snällt! Så jag laddar för en bra dag. Har totalt iallafall gått ner två kilo på en vecka och det är ju toppenbra. Dom sista tråkkilon man har extra nu är ju så svåra att bli av med. Krävs ju lite träning men det blir det inte förens jag börjat jobba igen efter sommaren. Då blir det gym men fram tills dess blir det bara äta bra och må bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0