Massa frågor massa svar

Du heter: Lina Marie Berntsson
Smeknamn:  Inget speciellt nuförtiden

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Ingen speciell, lyssnar inte så mycket på musik.
Beroende av: godis, yoghurt.

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt nya hår, mina ben och ögonen. Tackar för det!

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag imponera inte på folk medvetet.

Hur imponerar man på dig?: Man är sig själv och sen gillar jag snabbtänkta människor. Gillar folk som lär ut bra också. Mina mattelärare får inga plusspoäng här... ;)
Brukar du skratta för dig själv?: ojaaaa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: mys med våfflor, älskar dig.
Var bor du?: I Torpa, man kan kalla det på landet.

Trivs du där?: Jag trivs otroligt bra.

Äger du några converse: Ja ett par röda.

Sprit, cider, vin eller öl: Gärna vin, sen cider, sen sprit. Dricker inte öl.

Brukar du bli för full: Jag brukar bli full men aldrig för full. Brukar känna gränsen... innan det är för sent.

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Haha om jag är allergisk mot något!

Har du haft sex idag: Haha, nej jag baka våfflor.

Hur svarar du i mobilen: Heeeeej eller Det var Lina. Det sisat låter ju urbonnig, måste ändra det.
Vem ringde du senast?: T

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag får åka på min roadtrip i sommar till Dalarna. Hurra för det.

Antal timmar sömn inatt: Ca 8 timmar

Sov du ensam: Nej brevid T och sen Ella i sin spjälis i samma rum.

Brukar du komma i tid: Ja oftast men sedan Ella kom till världen är jag något av en tidsoptimist och tror vi ska hinna i tid vilket vi sällan gör.

När mår du bra: Jag mår oftast bra.

När blev du fotad senast: Kameran går hej vilt här hemma så det var säkert igår.

Hur känner du dig nu: utvilad, glad och förväntansfull.

Vanligaste färg på dina kläder: Min pappa skulle säga svart, men jag tycker nog det är rätt så blandat.
Vad tycker du om fötter: Tänker inte så mycket på dom eller andras. Dom är väl bra att ha.

Vad saknar du: pengar just nu, och hela strumpbyxor.

Hade du en bra kväll igår: Ja min pappa var häroch åt kvällsmat, sen somnade vi till House.

Favorit dryck på morgonen: Yoghurt

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23 tiden. Men ibland tidigare.
Är du blyg?: Nej det kan man nog inte säga.

Sysslar du med någon idrott: Nej, men fotboll är kul.

Vill du hellre ha mail än brev: Mail är kul men man ska inte underskatta "vanligt" brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut.

Har du spytt offentligt: Jag har aldrig spytt.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Det mesta går väl att göra som tjej eller?
Är du nöjd med ditt liv: Jag är väldigt lycklig och mycket nöjd över mitt liv, mitt hus, min familj och mina vänner.

Är du bortskämd: Både ja och nej. Men mer ja.

Vad gör du i morgon: Det vet jag inte.

Vad är det värsta du vet?: Människor som skadar djur och barn, människor som ljuger, baktalar folk och gör människor illa pga avundsjuka och kräk då.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Nu det sista har det blivit mycket loppis, men mycket av det jag köper säljer jag vidare. Men slösa tycker jag väl inte jag gör direkt. Jag handlar efter vad jag har råd med.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Säger Mia Törnblom för hon pratar på tv just nu.

Vad längtar du till?: Våren, att trädgården ska bli klar, Tunisien och vår Roadtrip i sommar. Och att komma i min svarta klänning då.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut, har många fina vänner som gör mig lycklig.

Vad använder du för shampoo?: Lide au vart

Vad är det finaste du fått?: Ella Lilly Alma

En speciell dag du minns: Oj det är många. Ellas födelse, Min examen, Dagen jag träffade T, Min 25-års fest. Och en tråkig dag jag minns är när jag fick beskedet att min vän gått bort.

Hur gammal är du: 27

Tycker du om någon just nu: Jag tycker om många just nu.

Du samlar på: skålar på fot och erfarenhet.

Gröna eller röda äppeln: röda inredningsmässigt gröna att äta.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jennie, Sara och Ludde, Mamma och T.

Gillar du golf: Nej inte speciellt, men hela min släkt gör så jag kanske borde.

Vilken tid gick du upp idag: 06.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej jag är barfota och det är kallt.

Är det okej att gråta: ja

När grät du senast: Minns inte men det var säkert nått som berörde mig på tv.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, fixa klart huset skaffa en personlig tränare.

Bär du glasögon eller linser: Glasögon

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: När Ella vaknar.
Har du piercing: Hål i öronen?

Vill du gifta dig: Både ja och nej.

Vill du ha barn: Har Ella som är 9 månader och kan tänka mig skaffa fler men inte på ett tag...

Solar du ofta: Nej, bara på sommaren.

Är du bra på att laga mat: Ja det tycker jag men tycker inte det är det roligaste som finns.

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Inte så vig, jag tänker inte testa det heller.

Är du musikalisk?: Haha nej nej nej

Vad dricker du helst när du är törstig: Kolsyrat citronvatten

Vilken är din favoritglass: Alla sorbeèr

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror inte livet tar slut, inte medvetandet iallafall.

Tycker du om sushi: Nej äter inte fisk

Vad äter du helst när du ser på film: Godis

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Njae, jo det har jag nog

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska

Vilken ögonfärg har du: brun

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det är inget att rekommendera.
Biter du på naglarna: nope

Röker du: nej

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar inte.

Senaste låt du hörde: jingeln till Efter 10 på fyran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0