Happy birthday



I fredags var vi hemma hos mamma som firade sin 60 års dag lite tidigare. Egentligen så fyllde hon igår. Men hon skulle resa bort över helgen gotta sig riktigt. Själv gotta jag verkligen in mig i hennes tårta. Gud så god. En fluffig marängbotten med gräddde och färsk frukt. Tror det var choklad på också. Jag är sjukt svag för maräng. Det var en riktigt trevlig kväll och mamma fick oväntat besök av hennes vän Susanne med sambo, men det visste jag ju om hihihi. Så dom åt och kollade Lets dance med oss. I present så fick mamma två marimekkoskålar av oss en i granatfärg och en genomskinlig. Hon blev myckt nöjd. Men nöjdast blev hon nog över sin nya dator. En miniliten laptop som hon nu ska lära sig alla finesser på. Mamma du är rätt Hi-tech nu. Min lilla hackermami.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det var roligt att Rosita blev så överraskad när vi dök upp.

2009-03-24 @ 10:20:50
Postat av: Susanne

Det var roligt att Rosita blev så överraskad när vi dök upp.

2009-03-24 @ 10:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0