Fredagstrevligheter

Igår var vi i läjet och lagade mat ihop med våra vänner Jessica och Mikael. Alla var lediga på dagen så vi passade på att gå en promenad och sen fick grabbarna så fint laga mat till oss hungriga mammor. Det blev kycklingwraps med chili i. Och äppelsallad med mozarella. Vi åt så vi nästan somnade. Sen skulle jag hem och lämna av T som skulle på Sabaton och nått mer band på Skandinavium. Han sover i Gbg över natten och tanken var att jag och Ella skulle hem till pappa och Lillemor med T:s föräldrar men havet kallade på Tomas så han var tvungen att mönstra på. Men jag och Ella åkte till Söderhöjd ändå som planerat och kola Lets Dande och sov över. Nu sitter jag här och tittar ut från 8-våningen. Konstaterar att det inte blir något grävande i helgen. Med snö och regn så blir det nog inget grävande.

idag är det inte så mycket planerat utan et blir säkert en promenad här innan hemgång. T skulle komma hem ganska tidigt och vi kommer väl laga till lite god mat ikväll och dricka det nya lära-sig-dricka-vin-vinet som vi hitta på systemet. Nu ska min man äntligen lära sig dricka vin! Chapel hill stod det på etiketten och det bordar ju gott.

Kan inte utala mig så mycket om Lets Dande eftersom jag somnade innan Baloo klev in på dansgolvet. Men på tal om tv så glömmer ni väl inte att släcka den mitt i Robindon va? Det kommer vi göra... Iallafall släcka alla lampor inkl datorn... ja just det JAG HAR JU INGEN. Det får helt enkel bli tända ljus och gott vin bara... det räcker långt.

Ses om ett litet tag.


Kommentarer
Postat av: zzara

SAKNAR din blogg Lina.. ring o skäll på dom så de fixar datan snabbt... vad ska jag nu tillbringa mina extraminuter med??? =)

2009-03-31 @ 14:36:12
URL: http://zzarazz.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag med!

2009-04-01 @ 00:29:15
URL: http://linagson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0