Söndagen i Malmö

På morgonen vaknade Elin, lisa och jag helt utvilade på ett hotellrum och gick ner för att äta hotellfrukost. Det bästa! Sen mötte vi upp Jannike och Emma som sovit hos en kompis. Vädret var så otroligt fint så vi gick en runda och kollade in butiker som öppnade vid 12-tiden. Sen var det fem shoppingsugna tjejer som intog butikerna.



Hotellfrukost med frasiga baconskivor. Kan det bli bättre!



Elin var redo att hugga in.




Jag bad en Farbror ta en bild på oss i motljus, jag har mixat lite med bilden i Photoshop. Den var nämligen helt vit av allt ljus. Stackars farbrorn darrade och var mest orolig för att det skulle bli oskärpa.




Efter att denna bilden togs dök det upp en skum dam som räckte över ett papper till Jannike. På en sekund slängde sig en ordningsvakt över henne och sa till henne att hon skulle dra här ifrån och att det var förbjudet att dela ut hennes tidning på Malmös kommuns platser. Det visste ju hon iof redan men hon ville så gärna att Jannike skulle läsa lite ur henne tidning. Säkerhetsvakten förklarade sen att hon var från Scientologkyrkan och då ville Jannike läsa ännu mer. Jannike visste tydligen riktigt mycket om dom knäppgökarna och förklarade för oss okunniga om deras alientänk och så. Tydligen så har dom köpt ett ställe för 50 mille i Malmö. Dom har tydligen rättså bra med pengar.

Men dom var rätt smarta. Ingenstanns stod det avsändare på tidningen förens på sista sidan kunnde man hitta en mailadress med scientolog i texten. Jag blev lite rädd för tanten och tidningen. Hela situationen var rätt skum.

Men Shoppat fick vi gjort såklart och jag hittade ett par coola byxor på Vero Moda med slit på benen. En snygg Tunika(klänning från Indiska och lite smink. Ska fota när jag har det på! Kanske mer kläderna då sminket kan ju bli lite svårt att se kanske.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0