nu har...

vi vinkat av pappsen som ska iväg på årets höjdpunkt enligt han. Man kanske själv skulle skaffa sig en egen dag eller två där man åkte iväg på något varje år. Får kolla om det finns något i mitt intresse. Har inte mycket för att tälta i regn eller sol för den delen. Unket och fuktigt. Mamma jag och Ella ska iof åka iväg på våran egna lilla Sweden Festival till Göteborg. Vi ska bo en natt på hotell och gå på stan och shoppa och äta hotellfrukost :D

Nu ska vi göra oss iordning för att åka ner till Farmor och Farfar och träffa faster Yvonne och äta lunch ihop. Sen blir det besök hela kvällen. Så det kommer inte bli ensamt en sekund.

Var ute imorse och skulle kolla in kycklingen... den var inte i sitt esse. Mamma höna hade inte ro att ligga kvar och värma den tyvärr. Men ni som väntar på kycklingar ska inte deppa för goldie (Hawn) ligger på minst 11 ägg och det är första gången hon gör det så det bådar gott. Hoppas där blir några kycklingar.

Vi har fyra spekulanter som vill ha hönor och tuppar så med lite tur nu så kanske ni får de lagom till semestern.

Igår storstädade vi och packade allt så nu står resväskorna klara och jag behöver inte tänka mer på det. Bara lite mat ska ner och flaskor och sånnt som används.

Hoppas nu solen lyser på dom i Sölvesborg.

HA en bra onsdag

Kommentarer
Postat av: Michaela

Sundsvall kanske skulle vara i ditt intresse...? ;)

Jag lovar - inga tält!!

2009-06-03 @ 09:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0