Möhippa för Kajsa



Tåget med Danskarna och Kajsa kom precis i rättan tid, på satt en mycket förvånad tjej. Helt säker på att hon skulle till Milano med sin Morten. Tji fick hon, istället blev det en heldag i Malmö med diverso göromål. Hon var inte besviken. Med rödvita kläder och en svensk vikinghjälm fick hon utföra diverse aktiviteter.


Vi började med magdans. Som Kajsa Rockade! Hon var asgrym. Det var många som hade magdansen inom sig. Jag hade det inte utan lekte mest fotograf när det andra jobbade.



Efter en stadsvandring i Malmö och magdans köpte vi med oss lite mat och satte oss i en park och läste upp lite lappar vi tagit med oss, där skulle Kajsa gissa vem som skrivit vad. Sen fick hon köra ett rapbattle och dansa med valfri person och visa vad hon lärt sig tidigare under dagen. Jag skålade loss med Erika som har samma titel som mig. Och på det är vi från samma stad. Kul att träffa ännu ett Original.
'



Med Lunch i magen var det dax för dagens andra fysiska aktivitet, min första ;) Vi blev uppdelade i två lag och på menyn stod Gladiatorgrenen: stå kvar på och knuffa samtidigt, Laserstrålargympa och Sumoputtardans.
Laserstrålarna var riktigt roligt och samtidigt spelades Mission Impossible. Vi var instängda i ett mörkt rökigt rum och sen skulle man så smidigt som möjligt ta sig til len knapp och sen tillbaka igen.  Sumobrottningen behöver jag inte gå in mer på va? Den första grenen gällde det att hålla balansen samtidigt som någon slog på dig. Fin kombo.



Men vad gjorde det när det röda laget var asgrymma!



Jannike, Lisa och Elin

Sen var det dags för trerätters på en restaurang i närheten. Det smakade sååå bra. Alla var så hungriga. Kajsa hade så kul och var väldigt rörd att alla hade gjort hennes dag så fin och rolig. Så vi fick påminna henne om att hon skulle få i sig lite mat också hehe.



Sen var det dags att inta Malmös nattliv och låta Kajsa få göra det hon älskar. Sjunga. På en bar fanns det ett band som spelade och tjejjerna fixa så hon fick sjunga ihop med dom. Tror det var en trött men väldigt lycklig Kajsa som vaknade upp i Söndagsmorgon.






Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej tjejen!



Fantastiskt fint reportage:-) Men jag hade ju heller inte väntat mig något annat från en äkta orginalare:-) Du har fått lite nya läsare idag, med folk runt på jobbet som varit nyfikna! Tusen tack igen för en fantastisk dag och kväll - ni är super allesammans:-)! Puss o kram

2009-06-30 @ 10:08:45
Postat av: Lina

Jasså! Så roligt, då får jag blogga på nu då :D Underbart att du hade det bra och jag hade superkul!

Inga blåmärken idag? Mina knän är helt blåa, måste varit från Lasergrejen. Hoppas solen lyser i Danmark också.



Puss

2009-06-30 @ 10:40:52
URL: http://linasvilladesign.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har lånat dina fina bilder till bröllopssidan! Tack för dem:-) Hoppas ni har en super semester.

http://morten-kajsa.weddingannouncer.com/forbridesmaids.html

2009-08-04 @ 13:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0