Det var la sjutton vad svårt det skulle vara då...

att blogga denna afton. Blogg.se har inte haft sin bästa dag. Igår var det midsommardagen iallafall och då var jag, T, Anders och Jill på lokal. Målet Socitén. Vi startade hos Anders och Jill och han med tre stopp innan vi kom ner. Men väl inne var det tokmycket folk och jag och T som inte är så vana vid denna mängd Boråsare bestämde oss ganska tidigt för att dra oss upp mot maten istället. Så vid ett snåret satt vi och kioska i oss varsin kebab och sen ringde vi svärmor och åkte hem. Vi var helt slut. Idag vaknade vi nämligen klockan 12 det har aldrig hänt mig innan vad jag kan minnas. Jonas ringde och väckte oss och fråga när T skulle dyka upp... Han fatta ingenting, tills han kom på att han skulle på AC/DC. HAHA så upp fort som tusan och på med nya patykläder och på det igen. Jag tog det lite lugnare och var verkligen inte avundsjuk. ringde Pappa som hade Ella och sa att dom gärna fick titta ut... men då var dom hos Farmor och Farfar och busa så Ella kom inte förens tre-tiden. Som jag längta.

Så jag har verkligen vilat ut idag så när solstrålen dök upp sen passade jag på at tta min energi till att fixa lite i hennes rum. Så nu är alla babykläder och babyleksaker nerpackade i en låda. :( Då kom jag på att det är på tiden att jag börjar planera Ellas första födelsedagskalas. Tiden går väldigt fort nu.



Med Icapåsarna i högsta högg och redo för fest! Ett kort blev det denna kväll, kameran hälsar att den inte fått vila tillräckligt denna midsommar så vi får nöja oss med ett kort tyvärr. Den behöver nämligen ladda sina batterier.


Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

Jag diggar att Torpabon har en Ankaretpåse. hahha =)

2009-06-21 @ 23:28:47
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0