Ella 1 år 2/7 2009


Fullt hus och en överlycklig Ella!



T och svärmor riggar det sista stolarna till gästerna.



Min far satte jag på att skära upp vattenmelon som T köpt. När Pappa börja skära i den så trodde T den var dålig. Han hade aldrig sett en gul vattenmelon innan, och jag hade aldrig smakat!  Den var nästan lika god som den röda ;)






av gammelfarfar på T sida så fick Ella den här fantastiska buketten från hans egna trädgård. I bakgrunden skymtar födelsedagståget från mormor.





Ballongerna var ju superoliga



och att ha fötterna på bordet och vänta på att någon skulle komma på mig. Blusen är en present från Michaela och den kommer från Polarn och Pyret.



Ellas pappa hade bakat tårtan. Inte så konstigt att det blev en anka va? Första ordet var ju ändå ANKA. Visst blev den fin!



Dax att smaka tårta!



Sen var det paketöppning och Ella blev väldigt glad över batterierna hon fick



Mormor leker med herr elefant som talar både norska och svenska.



Perfekt väder för vad skulle jag gjort av alla fina släktingar annars? När alla kom fick alla frallor med ost och skinka.



När några gäster åkt hem smet Ella in och hjälpte Farmor att diska. Ella plaskade så mycket att moffar fick torka om porslinet.


Kommentarer
Postat av: vintageretroprinsessa

Vilken underbar kalas dag lill tjejen ser ut att ha haft :)

och fin väder fick ni oxå :)



Tårtan var ju bara hur söt som helst



sköt om er :)

2009-07-04 @ 20:56:08
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0