Fredagsmyyyyyys





Med bagutter från Snappies åkte en badsugen Ella och hennes mamma ner till Läjet för att hänga med tjejjerna. Sara och Ludde skulle börja jobba klockan fyra så vi var kvar tills det var dags för dom att ta på förkläderna och bege sig in och baka pizzor till turisterna.






Ella hra precis blivit insmörjad av Sara




Efter lek och ett dop i havet så var det dags för en powenap under parasollet



Supersugna på att börja jobba, eller var ni ute igår?





När två gick på sitt pass gick en av och kom för att äta en Pizza så då var det bara att börja baka. Har ni inte smakat Pizzorna i läjet så gör det. Riktigt riktigt goda, det säger jag inte bara för att jag själv jobbat där utan för att dom har något extra än pizzeriorna i stan.




Varberg!



Efter Läjet blev det stan och en promenad längst strandpromenaden i Varberg. T ville bada och byta om från snickarbrallor till shorts. Sen gick vi en sväng och bara mööös i solen.



Ella såg gungor och gav sig inte förens hon fick gungat en stund. Notera min fina strandfläta som Anna gjorde på mig. Jag vill med kunna göra inbakade flätor.




Ella bor i sin soldräkt som för övrigt jag också kan rekommendera. Varför bara ha den på stranden. Här skålar Ella med pappa och får lite mellis.


När vi sen kom hem var vi rastlösa endå och gick ut och gick och hamnade på Fyren i Kärradal. Ella somnade nästan precis innan vi fick in ett glas vitt och en öl. Till det tog vi nachos med dip och en skål oliver.




Gott det var! Det satt helt perfekt! Vi noterade att Fyren skulle sätta igång med popquiz så det kommer vi nog gå på i sommar. Lite kul att ha campingen så nära för vill man se lite folk i Torpa så kan man alltid gå dit och spela en golf eller ta en bit mat.


Kommentarer
Postat av: Sara Larsson

MYS!!!

Det var dock lite segt o jobba, men tröttheten försvann fort då allt satte igång.. =)



puss puss

2009-07-04 @ 23:18:50
URL: http://zzarazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0