Kalasbra!

Vilken fin födelsedag Ella fick! Det var fullt hus här med massa härliga människor. Tror vi var 18 personer om jag inte räknat fel. Det bjöds på frallor och tårta och bilder kommer såklart! Nu ska jag städa upp det sista och sen ta hand om Ellas fina presenter som ligger överallt eftersom en liten dam ville testa på och klämma och känna.

När klockan närmar sig 11 ska jag om Snappies och fixa tre baguetter till tjejerna som väntar på stranden. Dom var ute igår och har beställt hemkörning. Så det blir en fredag på sälarklippan för oss. Kan ni fatta att solen snart varit framme i tre hela veckor. Det är länge för att vara i Sverige. Eller för att vara svensk sommar.

Det ska bli sååå med helg också, ska bara mysa med familjen och njuta av vädret. Underbart!



Något annat som är Kalasbra är att T fick fast jobb igår! Det säger han när vi är själva lite sådär i förbifarten. Hur kan man hålla på den ett helt kalas. Stolt och glad blev jag iallafall!

Puss på dig min lilla snickare!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis, både till Ella och T! Fin bild på honom! Och massa fina på henne såklart :-)

2009-07-04 @ 10:43:20
URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0